Grad Novi Sad će, prvi put u novijoj istoriji, na centralnom gradskom trgu organizovati doček Nove godine po julijanskom kalendaru, u narodu poznatije kao Srpska nova godina.
Ima vise znacenja svo ovo silno srbovanje. Utvrdjivanje polozaja, podizanje rejtinga i pretnja Banovini. Samo niko nema od toga nikakve vajde, a posebno gradjani bez posla i para. To sto ce oni dovesti neke svoje da urlaju i histerisu na gusle u centru, nazalost, nista nije besplatno, a racuni ce stici naknadno. A pare njima u dzep. Sto pre Vojvodjani shvate da je sve promasaj osim samostalnosti, bolje za sve.
Veliki vojvodjanine mnogo sistis al ok to je tvoj problem!!!! koliko vidim mrzis bas Srbe!!!!? ja sam Srbin kao i velika vecina u tvom okruzenju sto znaci da puno ljudi mrzis, ja sam rodjen u Novom Sadu u mom gradu i nemrzim ljude koji nisu Srbi naprotiv imam jako dobre prijatelje.a To sto sistis i provociras je tvoj nacin da privuces paznju jer na drugi nacin nemozes!!!
Trebali ste zvati Zare i Gocija eee to bi bio pravi docek za srpsku bila bi havarija ... svaka cast za zvuke sa kamena :) al bi gorelo da su Krajiski rolingstonsi na trgu al nema veze .. iovako radim tako da ... GLAMOCKO JE NAUCILO GLUVO PRELDZIJE JOJ PJEVALE NA UVO ... I treba da se slavi srpska mi sebe najmanje postujemo zato i jesmo najgori ..
KO ne podržava Srpsku novu ne mora ni da je slavi, neka spava, svako ima izbor da radi šta hoće! Nego šta vi serete ovde kako i šta treba da se slavi i boli me kurac da l je ponedeljak radni dan, samo se nešto bunite ko devojčice, i samo biste širili jeftinu mudrost po internetu, a ne izlazili iz kuće. Anonimuse, dođi ti pa nešto organizuj, verovatno bi uveo policijski čas na ulicama, da ne sme da se šeta posle 9
Ne razumem tvoju paralelu. Mozda si dodatno zbunjen.
Slazem se, kome se slavi neka slavi, ali neka to radi u okviru porodice, ili u okviru neke privatne organizacije. Srbija NIJE pravoslavna drzava. Ako zelite jednakost, onda dajte da se SVI praznici obelezavaju u centru, da NIKADA ne radimo, da se veselimo, napijamo i ne razimisljamo o tome sta ce biti sutra.Znao sam da cete opet skrenuti na taj "Jos malo pa ce me ...ako kazem da sam Srbin", ti ni ne znas sta to znaci, ja sam to osetio na svojoj kozi. Ovo sto se danas radi u Novom Sadu je uvertira u takve manijacke prakse. Prvo glumite zrtve, da bih posle kao zrtveno jagnje i protagonist nepravde nanosili stetu onima koji nisu kao vi. Ja se ne slazem da se moje pare trose na ovakve dogadaje, nisam vernik, ne zelim, tacka.Sve vodi ka tome da ce uskoro svi morati da trpe novopecene produhovljene Srbe i njihove "obicaje".Sta me briga sto smo vecinsko stanovnistvo ako manjine nemaju ista prava.Znam da smo mi misaono i materijalno daleko od nekakve drzave i drustva, ali se ipak nekada ponadam da ce pametni i dobri ljudi podici glas.
I cisto da znas, nisu svi Srbi tako nevini kao sto ti mislis.
Dokaza i primera je previse.
Uzivajte u slavlju.Imate zasto da budete srecni.
"Sto neko rece otidite na trg i veselite se. 14. je neradan dan. Sta ces lepse."
Monument gluposti. Ovo treba uklesati na spomenik Dobrici Cosicu kojeg treba da stavite u centar grada. A pored njega Cica Drazu sa nozem u zubima i Hitlera u pozadini. Ili nekog vladiku, oni su uglavnom pozadinci. Posle kukajte kako nemate nista, kako ste "duhovno bogati,jer je to najbitnije".
A kada budete izasli na ulice da se bunite ja cu vam licno *ebati *ater glupu.
"I Kinezi imaju svoju novu godinu pa mogu i Srbi sto se palite nedelja vecer ce pokazati da li je ovo plus ili minus i Srbi kao vecinska zajednica ovo zasluzuju a nadam se na Trgu nece biti samo Srbi, dobro dosli i drugi narodi. Postujmo stare obicaje i stari kalendar cemu vika i razdor.
SRECNA VAM NOVA GODINA."
Pero mili,
Srbi , znaj, nisu svi pravoslavci a mnogi nisu ni vernici, razumes.
Zato, pricaj u svoje ime, u moje nemoj.Zasto bih slavio bacanje para i dodatno unistavanje drustva? Kome ovo ide u prilog? Sta sutra?
"Nisam nesto do sad davao paznju srpskoj novoj godini ali videvsi ovde kolika netrpeljivost prema tom datumu vlada u Novom sadu ima da budem na trgu za sve pare.Takodje nisam pobornik muzike tipa`sinovi sa manjace`ali u nedelju ima da im budem najveci fan"
Super, onda molim te podeli i paketice beskucnicima u svratistu jer i prema njima vlada netrpeljivost, znas.Inat nije vrlina, vec mana. Ovo je vasa steta, nece niko plakati zato sto si ti odlucio da ides na trg, ali za parama, radnim danima i istino, hoce.Vidim da mnogo ljudi nemoze da se fokusira na srz problema. To valjda ide sa godinama i radnim stazom nerada.
Mislim da ću preskočiti Rolling Stones sa Manjače, kao i ove druge što nas "časte" nastupom. Nadam se da će istraga jednog dana utvrditi za koliko su zelenih šuškavih razloga nastupali "besplatno".
Kako ne shvatate-
nije bitno ko peva - lepo je što su lokalni bendovi,
nije bitno čije se slavi - slavilo se i pre i tajno i javno,
bitno je da se prikaže ostatak novca od silnih miliona planiranih za proslave,
bitno je da se ne radi a sve je u kolapsu i bitno je da se mi raspravljamo o proslavi a kurjaci nam raznose i ono malo što je ostalo!!!!
Nisam nesto do sad davao paznju srpskoj novoj godini ali videvsi ovde kolika netrpeljivost prema tom datumu vlada u Novom sadu ima da budem na trgu za sve pare.Takodje nisam pobornik muzike tipa`sinovi sa manjace`ali u nedelju ima da im budem najveci fan
I Kinezi imaju svoju novu godinu pa mogu i Srbi sto se palite nedelja vecer ce pokazati da li je ovo plus ili minus i Srbi kao vecinska zajednica ovo zasluzuju a nadam se na Trgu nece biti samo Srbi, dobro dosli i drugi narodi. Postujmo stare obicaje i stari kalendar cemu vika i razdor.
SRECNA VAM NOVA GODINA.
Konačno NS muzičari. Tako bi trebalo da bude i za NG po gregorijanskom kalendaru i za sva događanja koja se finansiraju iz budžeta grada (od novca Novosađana), eventualno uz goste. Zar bi bilo normalno da domaćin koji proslavlja svome čedu da neda da svira a komšijinog da veliča i nagrađuje. Osvestite se bar malo.
Komentare onih mentola i moralnih nakaza koji su se upljuvali da objasne kako ne postoji Srpska nova godina (one kojima je bio dobar i bravar Joška), nebih da tumačim ovog puta. Jedino bi im preporučio da odu već jednom među te eskime ili neka idu u Kinu da vežbaju objašnjavanje kako ne postoji Kineska nova godina (a postoje i drugi narodi koji obeležavaju svoje tumačenje astronomije).
Ajte ljudi, manite se, ko se seca komunistickih vremena zna kako je nekad bilo opasno slaviti srpsku Novu godinu. Sada kad je to sve "normalno" onda vam i to smeta. Sto neko rece otidite na trg i veselite se. 14. je neradan dan. Sta ces lepse.
Za vreme komunizma, onaj ko je bio clan partije, nije smeo da slavi ni Bozic ni srpsku Novu Godinu - bar ne da se zna, inace nije bio partijski podoban. Partija je bila njihova crkva. A slavili su, nije da nisu, pa tako se srela dva partijska druga na pijaci u redu za kore - za cesnicu. U cudu i strahu jedan drugom se pravdaju recimau : " Cekam u redu, znas ne za sebe, vec za zenu". Poznavao sam i one koji nisu bili clanovi partije pa slavili i Bozic i Krsnu slavu, a "partijci" im dolazili na slavlje. Takvi su u principu kod domacina najvise i pojeli i popili.
Srpska Nova Godina se takodje slavila, nije da nije, ali tajno, po restoranima koji su morali biti zakljucani ( bila je zabranjena ) i sa strahom hoce li neko ( a bilo ih je ) javiti miliciji, pa ova dodje i "pokvari" slavlje. A slavila se iz inata - " Niko nema sto Srbin imade ..."
" Grad Novi Sad ce, prvi put u novijoj istoriji ........ "
Trauma i " duhovnih bogaljeva" iz ne davne istorije je mnogo, pa prvi put u novijoj istoriji po principu: "kad' je bal - nek' je tandrbal, pa kolko kosta da kosta, ili " Jeste dzabe, al' nije zabadava". ???
Ovaj Novi Sad je postao pravi ku*ton city. U njemu se prepucavaju dve struje Srba. Oni Srbi koji nisu vernici, koji za crkvu i veru nemare, koji su protiv cirilice, koji su protiv svega srpskog bi veoma rado podavili sve Srbe koji pisu cirilicom, odlaze u crkvu na bogosluzenja, slave slavu, . . . a isto tako bi Srbi koji su vernici, koji drze do krsne slave, cirilice, veoma rado na lomaci spalili sve Srbe koji pisu latinicom, obelezavaju Noc vestica po novosadskim kaficima, pljuju po SPC. Da nam sutra svima neko podeli puske brzo bi svaka od te dve grupe Srba napravila neku svoju raciju i pogrom nad suparnickom grupom Srba.
A i zasto da ne uzmu neku kintu? Vazno da su crnogorci placeni debelo...Bane je uvek bio Novosadjanin. Kapa dole. Svaka cast svima koji nastupaju.Bice vise energije u publici od samog doceka. Ono je bila sramota za docek.
ukinuti SPC, ukinuti pravoslavni Bozic, ukinuti Srpsku Novu godinu, ukinuti srpsku narodnu nosnju, ukinuti Srbe u Vojvodini, jer vredjaju osecanja i narusavaju mir nama Vojvodjanima
Konačno ćemo imati priliku da na delu vidimo toliki broj novosadskih izvođača na jednom mestu, koji neće uzeti ni jedan dinar iz budžeta grada, što samo znači da aktuelni gradonačelnik i tim oko njega zaista misle na nas novosađane istovremeno štedeći novac i omogućavajući nam da uživamo u muzici naših sugrađana, a svi znamo da je to teško obezbediti u današnje vreme.
- Po starom kalendaru - 24.12. - Badnji dan ( Oci ) Po novom - 6.01.
- 25.12. - Rozdestvo Hristovo - Bozic - 7.01.
- 26.12. - Sabor Presvete Bogorodice - 8.01.
- 01.01. - JANUAR - Obrezanje Gospodnje sv. Vaslije Veliki ( Nova godina, ili Mali Bozic) Po novom kalendaru - 14.01.
Znaci, sve su ovo praznici SPC i slave ga vernici, kako do sada, tako i od sada, svecano i dostojastveno u svojim kucama u okruzenju porodice. Jedina razlika je u tome sto se za vreme komunizma slavilo tajno, a danas legalno i javno. Ovako to izgleda kada bivsi komunisti "postanu" Hriscani - vernici.
Trebace nam godine da povratimo dobar stav, pozitivno razmisljanje i optimisticni pogled kada su neke stvari u pitanju. Losa vremena u kojima smo ziveli nacinili su da neki od nas budu gorki pa sa sad u svemu vide nesto lose, negativno. Iako verujem da su bolji dani dosli.Ljudi ako vec mislite da gradska vlast ima razlog da vam ne da prave informacije, sto mislim da nije slucaj ipak ne mozete da ne verujete Banetu iz Garavog sokaka i muzicarima iz Apsolutno romanticno kada kazu da dinar nisu trazili. Kakav je to nacin da vredjamo nase sugradjane, umetnike? Razumem da politiku ne volite ail umetnike...
i Seselj je Hrvat, pa je hteo da siri Srbiju na racun Hrvatske
i Jovan Damjanic je bio vojvodjanski Srbin i svi znamo kako je onrazmisljao... a danas mu se dizu spomenici po Vojvodini... to sve govori o Srbima u Vojvodini
kome se slavi srpska nova godina, neka je slavi, kome ne, ne mora... zasto se dize tolika prasina oko toga?
ni meni nisu smetali oni madjarski bendovi na Trgu pred katolicki Bozic... imaju ljudi pravo i neka ih
ovde jos malo pa svako ko se izjasnjava kao Srbin ce morati da nosi traku oko ruke, kao neki narodi u Drugom svetskom ratu
Za velike cuvare tradicije i partriJote da znaju... Dok je julijanski kalendar bio svetovni nova godina je po julijanskom bila 1. januara, a bozic 25. decembra, samo je kalendar kasnio 13 dana za gregorijanskim. Da se danas svetovno vreme u Srbiji racuna po julijanskom kalendaru danas bi u Srbiji bio 28. decembar 2012. godine, a u Rimu, Londonu, vecini sveta 10. januar 2013. godine, te je zato kralj Aleksandaar Karadjordjevic uveo gregorijanski kalendar kao svetovni i za Srbiju, jer u krajnjem slucaju on jeste tacniji.
Ja obelezavam Bozic i druge verske praznike po julijanskom, ali Nova godina je svetovni praznik i ne vidim razlog za njeno preterano, naglasavam preterano, obelezavanje po manje tacnom kalendaru, koji i nije svetovni kalendar u Srbiji. Inace kalendar koji je sastavio nas naucnik Milutin Milankovic je 20 puta tacniji od gregorijanskog i vise od 100 puta tacniji od julijanskog, samo sto na njega nazalost niko ne obraca paznju.
Sto se tice svirke na Trgu, zasto da ne ako ljudi hoce dobrovoljno da sviraju i ne kosta nista poreske obveznike.
Citaju ove komentare danas,nagledao sam se tonu i tonu gluposti,ljudi koji istoriju pamte od 2000 godine pa na ovamo i primitivnih ljudi koji ne razlikuju babe i zabe...sta ste navalili na docek,kamo lepe srece da svaki dan bude nekih desavanja na trgu.
Postoji ako većina želi da postoji. Tako je bar u demokratiji. E sad, vidim, tebi se više sviđa fašizam i proklamuješ ga, ali šta da ti kažem.. teeško će ti to proći.
Тако нешто као Српска нова година једноставно не постоји. Православна Нова година у литургијском смислу пада током јесени (мрзи да проверавам тачно када у календару), а овај примитивизам су смислили конвертити и неофити који су задњих деценија изградили посебан, православни етнофашизам по мери своје напаке памети и књижица епигона Димитрија Љотића (који би се њих због сарадње са "црвенима" свакако одрекао).
Aman ljudi, da li iko od vas punoletnih i zdravorazumnih može da poveruje u ovo da svi navedeni nastupaju besplatno? Sve druge priče na ovu temu su besmislene. Čime je nova vlast zadužila te izvođače za par meseci da im nastupaju besplatno? Nemoj samo da napišete da sviraju za sugrađane iz lokalpatriotizma, toga u muzičkom poslu jednostavno nema.
izgleda da svako ima svoj exit, ovi ga imaju s ovima s kamena..em organizuju, em pjevaju..s rodnog vojvodjanskog kamena, hahahhahihihihhi
http://www.youtube.com/watch?v=blf8u8ZF9kM
Kako nije sramota ovde pojedine likove da pisu pogrdne stvari i da ih uporedjuju sa crkvom i pravoslavnim obicajima,pa ako su bezboznici ili neke druge vere neka to zadrze za sebe!!
Meni licno ne smeta ni jedna muzika, mogu sve poslusati, pa cak i te sinove Manjace ili kako se vec zovu, svako od tih pevaca ima svoj kvalitet u svom zanru, ne razumem zasto vredjati bosance, tj Srbe iz Republike Srpske, svi smo mi ljudi od krvi i mesa.
Novosadska upravo, neka te je SRAMOTA.Naši muzičari će da sviraju za DŽ a beograđane smo mi novosađani platili i to još koliko.Da niste mogli neku crkavicu odvojiti od budžeta, katastrofa.A vi muzičari - ništa se ne radi za džabe.
A sta podrazumevaju pod ROCK? Neka mi neko odgovori jako sam znatizeljna?! Garavi sokak?! KO? I jos me nesto zanima ona teta je komentarisla: "Sta ti imas protiv onih u Bocni?". Jako me zanima gde je to mesto :D
"Zanimljivo mi je sto koristis cinjenicu da si Srbin kao argument za nesmetano pljuvanje po Srbima"
Cak i da nisam Srbin, mislim da bih imao dovoljno argumenata i prava da se upustim u kritiku ovakvih dogadaja.Vi morate da shvatite da vase poimanje "Srpstva" ne mora a cesto i nije realna slika ovog dela gradanstva. Ako je prelo,seljacenje, pojanje, crkva, srednji vek, obrazi, dveri, nasi, vasi, frulanje "porodicne vrednosti" itd izraz pravog Srpstva ,onda ja definitivno nisam Srbin.Evo odreci cu se Srpstva, bicu Eskim i pruzicu moje usluge nekoj drugoj zemlji i drugom drustvu, jer je ocigledno da cete jos malo pa i nabijati ljude na kolac i spaljivati ih javno kada Saruman to nalozi, jer nisu svi Srbi kao sto ste vi Srbi.U pravu je neko ko je rekao da Srbi najvise kritikuju Srbe, ali to je zato sto sto jedni zelje napredak i boljitak, a drugi su opet "tradicionalni" pa bi da sprece sve sto je novo i drugacije.Menin smeta to sto ste kratkovidi i za dan ovog rasula prodajete svoju buducnost.Svojevoljno dozvoljavate kradu, ispiranje mozga i zaglupljivanje.Iskreno se nadam da deca nece prihvatiti vase poimanje kulture.Kamena s ramena sigurno nije kultura, vec neartikulisana ekipa ljudi medveda.Bljak.
"Zanimljivo mi je sto koristis cinjenicu da si Srbin kao argument za nesmetano pljuvanje po Srbima"
Gde sam ja to pljuvao po SRBIMA?
Smesno je iz moje perspektive koliko ste ograniceni.Srbin je nacionalna pripadnost, vera nema veze sa tim, postoje Srbi ateisti,Srbi katolici, Srbi budisti itd.Sta ti tu nije jasno?
Zar su samo pravoslavni Srbi "pravi" Srbi?
@Naporni
Zbog cega vi ne idete onda u Bec da zivite, kad se i onako orjentisete prema njima?
Mi Novosadjani smo srecni, sto je doslo vreme kada imamo gde da izadjemo, da se zabavimo, a da to nisu zagusene diskoteke gospodina Canka!
Da ste iole Srbi i Srbende, znali biste sta i ko su Rodjenice i Zvuci s kamena, i kakvu oni ustvari muziku izvode!!!!! Mozda da ste se malo edukovali npr. pa onda ovde lupetali po komentarima?ha?
eto, znao sam ... čim kažu da je u planu neka zabava na trgu i da će biti besplatno, to se odmah odrazi na nas koji smo zaposleni u kulturi.
Da objasnim: krajem decembra su nam rekli da ćemo konačno i mi dobiti tzv. božičnu nagradu koja nam po zakonu ove države pripada i koju već godinama ne dobijamo bez obrazloženja.
Danas stigla vest: pa nemamo novaca ... možda na rebalansu ... (na kukovo leto).
Samo da je leba i igara ... (ustvari kad bolje razmislim više niko "leb" ne spominje, samo igre
Necete me uvuci u diskusiju o paganskim obicajima i identitetskom inzenjeringu. Za mene Nova godina pocinje novogodisnjim koncertom iz Beca. A taj koncert je, kao sto znamo vec odrzan.
Besplatno ha,ha,ha!!! Jeste, evo i ja sam baš zvao direktora da mu kažem da u januaru radim gratis. Bitno je da se volimo i da smo svi jedna velika familija:)
Slobodan Marković: U vezi sa pitanjem kalendara postoji mnogo paradoksa. Jedan od njih je i da se doček Nove godine 13. na 14. januar naziva pravoslavna nova godina. To je jedan novoskovani termin koji nema veze sa istorijskim činjenicama. Naime, julijanski kalendar, kao što i samo njegovo ime kazuje, vezan je za rimskog vojskovođu Gaja Julija Cezara. Po njegovoj narudžbini taj kalendar je uveden 46. godine pre Hrista, s tim da ga je najverovatnije izradio astronom helenističkog Egipta, Sozigen. To je kalendar koji je bio daleko tačniji od prethodnog, ali koji je, dakle, delo jednog paganskog vojskovođe i jednog paganskog astronoma, tako da što se bilo koje hrišćanske crkve tiče, ona nema nikakvog razloga da bude vezana baš za taj kalendar. Druga stvar su nazivi meseci koje koristimo, koji su takođe paganski, od toga da neki označavaju rimske bogove kao što su januar ili mart, do toga da juli i avgust označavaju rimske vladare Julija Cezara i Avgusta Oktavijana. U samim nazivima kalendara i meseci prisutan je paganski karakter ovog kalendara.
posto si objavio moj komentar,ovog momenta prestajem sa borbom i pisanjem protiv tebe na svim portalima !
smatram da su sekire zakopane !
zelim ti sve naj bolje u 2013 !!!!
Davno me ovoliko nije nasmejala neka vest, utrkuju se pevači i bendovi ko će besplatnije nastupati na trgu...
Daj zovite Madonu, Stonse i Šakiru kada je epidemija besplatnih nastupa već uzela maha. A još i Sreta i Šime besplatni ha,ha,ha. Davno ne pročitah nešto smešnije.
To beše 2003? Bila na tom dočeku, i bio je jedan od boljih provoda. Sećam se da su ljudi prilazili jedni drugima i čestitali Novu godinu iako se ne znamo. Muzika je bila baš dobra, i svi su igrali... Eeeee...
Pa ovo pas sa maslom ne bi pojeo. Ne znam prosto ko je veći filantrop da li barba od Herceg Novog ili nabrojani izvođači lokal-patriote kojima su suze udarile na oči od miline kada ih je Fajgelj pozvao da sviraju "besplatno". Da li je neko od čitalaca zaista poveravao da će neko svirati besplatno? Ovo strašno vređa inteligenciju.
Ajme, kakvu sada Međunarodnu novu godinu pominjete? U kom veku vi ljudi živite? Da je ovo imalo sekuklarna država ove gluposti se ne bi ni slavile i trošile pare na to (kako god da izvrnete na ovo će se POTROŠITI pare).
Kako me nerviraju ovde razni likovi, kao svi su protiv "Zvuci s' kamena", a vamo svi idu na preldzije i u Kurjak kada gostuju sinovi s manjace i tako neki, iskreno ne slusam tu vrstu muzike, ali nemam nista protiv njih, svako ima pravo da slusa sta zeli. Tvoj izbor, tvoja stvar, moj izbor, moja stvar!
"Zvuci s kamena"... Da te Bog mili sačuva. Pošaljite ih u Bg da viču na dočeku, a ne u mom centru. I ako se već slavi onda treba znati i šta se slavi. Nije to Srpska već Pravoslavna ng. Ali kao da je bitno šta se slavi...daj samo `leba i igara. Trebali ste zvati Neđu Kostića da vam vodi Novogodišnji program. Pun pogodak bi bio!
Dobro, dobro, jasno mi je!
Svi su se odrekli honorara i nastupice besplatno.
Samo ,molim vas, prestanite vise sa tim inace cu poceti da sumnjam u vase iskaze.
Ja jedino, u ovoj celoj ujdurmi, mogu da pohvalim novosadske muzičare koji su se odrekli zarade! Svaka im čast, rado ih slušam a sada su mi još miliji... bar da su za doček bili oni !
Poznavajući većinu aktera novogodišnjeg koncerta, nema ali apsolutno nema teorije da sviraju besplatno! Povratak u doba Miloševića, isplate honorara na ruke iz crnih fondova bez plaćanja poreza na autorske honorare i bez mogućnosti da se prate javno putevi novca. Tražite od nas da poverujemo da će neko svirati sat vremena na minusu iz lokal-patriotskih razloga? Pa kada će muzičari zaraditi ako neće na ovakvim manifestacijama? Stop laganju naroda!
Sumnjala sam u novokomponovanu vlast u Novom Sadu, ali mislim da sam se prevarila, da ljudi ipak rade posteno svoj posao, jeste da ne stima sve savrseno, ali ljudi se trude, i svaka im cast na ovako lepom gestu, kako njima, tako i izvodjacima
"Konacno je dosla vlast koja razmislja o obicnom narodu, pored sve muke lepo je da se malo ljudi zabave i da bar malo ne razmisljaju o svakodnevnim problemima, zato svi na trg da se zabavimo za Srpsku novu godinu. Pohvale gradonacelniku sto misli na nas, a usput ne rasipa novac kao prosli."
Bas me zanima kako ce ovo platiti racune, uvesti red i zakon ili obezbediti nova radna mesta tom obicnom narodu. Dokle zabavljanje i veselje?!
Zar ne shvatate da to zabavljanje i nerazmisljanje samo produbljuje problem, ne resava ga. Rasipanje novca je drugi problem u koji ,verujem, vi nemate uvid vec samo subjektivno misljenje o stanju. Budite uvereni da SVI koji se docepaju fotelje pomalo kradu.
Neki cak sprovode i kulturnu amputaciju.
Svaka čast za gradonačelnika Vučevića koji je pored ubedljivo najboljeg provoda za Novu godinu u Srbiji, gde je bilo na trgu preko 40 000 ljudi, sada uspeo da organizuje i doček Srpske nove godine kakav dolikuje. I to bez troška gradskog budžeta. Uveren sam da će i u nedelju biti najbolji provod.
Konacno je dosla vlast koja razmislja o obicnom narodu, pored sve muke lepo je da se malo ljudi zabave i da bar malo ne razmisljaju o svakodnevnim problemima, zato svi na trg da se zabavimo za Srpsku novu godinu. Pohvale gradonacelniku sto misli na nas, a usput ne rasipa novac kao prosli.
"ovim 'multikulturnim' srednjoevropejcima smeta sve sa pridevom 'srpsko'
sramota me sto udisemo ivazduh st"
Nelogicno jer ,evo, ja sam Srbin.
Smeta mi pompa, crkva, sekte, glupi, bezobrazni i drski ljudi, razbacivanje, neumerenost, naglost, primitivizam, bezobzirnost, prisila, neobrazovanost, siromastvo, nemastina.
Odakle izvod za vase korisnicko ime?
Bas me podseca na nesto ruzno, takode iz davnina.
Nemojte ovo napraviti u "ne vole me jer sam Srbin" diskusiju,jer jednostavno nije istina. Ja iskljucivo ne volim glupost.
Ovo ce biti lep dogadjaj za Novi Sad i za novosadjane pogotovo sto sviraju sve novosadske grupe i zato sto sviraju zbog ljudi a ne zbog para. Bravo za grad i njegove sluzbenike.
Ponosna na svoj grad. Novi Sad zaista treba da bude Evropska prestonica kulture, prvo smo obelezili Medjunarodnu Novu godinu, pa katolicki i pravoslavni Bozic pa sad i Srpsku Novu godinu, nije sto je nas ali je najbolji grad. Bravo za ideju da slavimo i nasu Novu godinu, jer ko ne postuje svoje ne moze ni tudje.
Nista od vasih sektaskih festivala ne moze da nadmasi festival ulicnih sviraca. Cak i sam Saruman nema moc da ih utisa. Kada bi docek nove godine bio kao taj festival, onda bi to bila savrsena nova godina, toliko naroda, dece, muzike, sarenila, srece, to je prelepo. Ovo usiljeno napumpavanje religije u vene drustva sigurno nece prijati pacijentu. Ne zaboravite koliku ulogu je crkva igrala u proslim ratovima. Posle doceka cete i dalje biti glupi, nista se nece promeniti, magicno.
Morao je Vučević da naredi neradan dan, jer je svestan da ne bi bilo nikoga na trgu, pa bi mu propao novi ucur mantijama, jer ovi datumi +13ti, nemaju nikakve veze sa državom, nego sa crkvom!
a inače, kod novih vlasti novosadskih, nema podele na neradne i radne dane, nego na neradne i paradne dane. Amin!
Nije mi jasno zasto ne zivite zivot i organizujete se po julijanskom kalendaru? Ocigledno vam sadasnjost i buducnost nije interesantna.
Vi ste dakle i dalje u 2012. Sto bi jos i bilo pozitivno da mislima niste u srednjem veku.
Ako ne vidite zasto je ovo pogresno, onda duskajte i veselite se. Sta ce drugo glupav covek raditi.
Samo se veselite i ponosite. Ja zivim u bajci, imam mekane sapice i zovu me Pufnica. Zivot je savrsen.
Skeledzijo, skeledzijo eto mene na Trgu. Nekima nista ne valja, kad se organizovala medjunarodna Nova godina bilo je sto niko od novosadskih muzicara nije na Trgu, sad kada se slavi Srpska Nova godina i kad nastupaju samo novosadski muzicari, problem je sto se uopste slavi, nekim ljudima se definitivno ne moze ugoditi. Ljudi opustite se i dodjite na Trg da zajedno djuskamo.
bas mi je drago da moj grad organizuje nesto i za ovu godinu.imamo mi bre nase pevace i svirace,sto mora da se dovodi neko sa strane i iz okruzenja i da da se plate silne pare,kad mozemo to uraditi sa nasim izvodjacima iz nase lepe vojvodine.steta sto nisam dole,bila bih sigurno na trgu,zato ovom prilikom zelim vam svima sve naj naj u novoj 2013-toj godini.
E pa stvarno ne mogu da verujem da neko ima nesto zlurado da kaze na ovu vest. Em nastupaju novosadske grupe, em se dinar jedan nece potrositi za to em se prvi put na Trgu obelezava i Srpska Nova godina...Pa stvarno, zar treba samo kritikovati?
Zar nije kasno da sada menjate kombinaciju ? Za veliki doček je trebalo da sviraju "Apsolutno romantično", pa Vlado (ako je baš morao zbog "profi" ozvučenja) i onda posle ponoći "Amajlija" ili neki DJ. Dakle, BEZ VIVA VOX (samo za sale), TRKULJE (samo za srpsku) i SERGEJA (nepotreban, bio već u SNP)! Za Srpsku NG otvara Trkulja a posle njega, "Garavi sokak" i opet "Amajlija" ili neki klub bend ili opet DJ. A ozvučenje AUDIO KONSTRUKTOR il iBERAR naravno ! AJMO SADA MINUSI mada očekujem i dosta pluseva.
Konacno novosadski izvodjaci u Novom Sadu. Ne znam zasto nije moglo ovako 31. decembra. Nadam se da ce se gradske vlasti zauvek opametiti posle preskupog i pijanog Barbe. Bez potrebe za apsurdnim budzetom i "velikim" zvezdama koje ni jednu celu pesmu ne mogu da izvuku do kraja. Ko hoce Novu godinu da provede u ovom gradu sigurno mu nece smetati lokalni muzicari koji najbolje znaju Novi Sad. Kome se vise svidja Barba neka ide u Herceg Novi na docek i svima lepo.
ovo deluje nekako na silu, i na frku.Zbilja, sto sad oni mogu besplatno a ovi su morali da popiju tolike novce ranije?
Svaka cast grupama koje ce svirati, to su pravi ljudi.Oni koji vole svoj grad, pri cemu mislim na Amajliju, Garavi Sokak i Frajle.Rodjenice su iz Subotice pa ne znam po kom modusu dolaze, sem da imaju kanda neku vezu. Ovi ostali, pa nemam komentar.Samoprozvani festival izvornog pevanja je zavrsen, kakvi sad Zvuci sa kamena?
Ovo ce biti lep ugodjaj za Novosadjane i primer drugima da se moze nesto lepo uraditi a da se ne bace ogromne pare kao sto su to radile predhodne vlasti. Bravo a gradonacelnika.
Sjajno je to sa pravom proslavom Srpskog novaka na Trgu , a obožavam i Garavi sokak , kao i vatromete i to sve volonterski , za džabe svom gradu i narodu .
Hoće li se i 1. Maj slaviti po julijanskom kalendaru? Sleduje nam sprpski praznik rada. I srpski dan pobede nad fašizmom, srpski dan ustavnosti, srpska kineska nova godina...
I onda kazu meni sto sam upisao za veterinara, pa bolje sa stokom da radim, nego sa narodom. Narodu nikada ugoditi, a stoki das saku hrane i ona zadvoljna. Cudo od naroda!
Ovaj primer treba da slede i ostali gradovi u Srbiji, a ne znam zasto nekim ljudima smetaju odredjeni performeri koji ce nastupiti to vece kad se zna da je NS multikulturalan i da pored raznih nacija ima i srba koji su dosli iz BiH neki svojom voljom, a neki ne.
Tipicno novosadski, nikad nicim zadovoljni, hoce kaki-nece kaki. Tako na primer Novosadjanin izadje u nocni provod da nahvata neku ribu. Udje u klub, sedne za sto, naruci pice i onda sedi satima na jednom istom mestu. Šmeka ribe oko sebe, svakom oduševljen. Posle nekoliko sati ustaje i kreće kući dok u sebi razmišlja "sve kučka do kučke, ni jedna da mi priđe". A da mu je kojim slučajem neka prišla rekao bi "sve kučka do kučke, samo im je jedno u glavi".
Nije tačno da Novi Sad 'Srpsku novu godinu' organizuje prvi put u novijoj istoriji. Doček je organizovan za 2003. godinu.
"Na centralnom novosadskom Trgu slobode gradska uprava sinoc je takodje organizovala docek, koji je, medjutim, bio znatno skromniji od doceka Nove godine po novom, Gregorijanskom kalendaru (31. decembra).
Oko 22 sata na Trgu slobode novosadski di-dzejevi pustali su muziku, uglavnom domace hitove, a proslava je trajallj do oko dva sata iza ponoci, rekao je agenciji Beta gradski sekretar za kulturu Robert Kolar. (januar 2003.)"
Malo istraživanja nije na odmet.
Zli jezici mogu da kazu samo nesto lose na ovu temu. Plasili su nas DS-ovci da ce nam biti lose ako naprednjaci dodju na vlast, ja vidim samo boljitak, uspavani Novi Sad je ostavljen iza ledja! Svaka cast celnicima gradske vlasti, na ovako organizovanom koncertu, koji budzet grada nece osetiti!
Anonimus koga je NS imao prethodnih godina ???? Umesto da pohvalis sto se nesto org nasao si da sabotiras. 31 dec pokazuje sta znaci prava organizacija sa upola manje para iz gradskog budzeta...
ne znam ko si i sta imas protiv sinova manjace ,vidi se da ne znas ni sta je bosna ni kako izgleda ,tako sa tim zlobnim kometarima treba prestati,a to je trg i dobro da ima bilo koji program organizovan,hvala celnim ljudima na organizaciji,dobri smo mi kakvih zlotvora ima i zivi u novom sadu....nemam reci i da podji sa mnom na manjacu da se cudom cudis....
,,,podrazumeva ucesce i drugih kultura sa ovih prostora, pa cak i pevacku grupu Sinovi Manjace ili kako god da se zovu.Da nastupaju predstavnici bilo koje nacionalne manjine - ne bi se potezalo pitanje koje se potegne ako nastupe predstavnici jedne, itekako brojne zajednice koja zivi na ovim prostorima.
ps - Trazili ste za novu godinu novosadske umetnike,a sad vam opet ne valjaju?
Ako ovi izvidjaci sada nastupaju besplano nejasno je zasto je za ovu proslu moralo da se izdvoji onoliko novaca. Da su "Garavi sokak", "Amajlija", "Apsolutno romantično".....itd dobili upola manji honorar svirali bi za oba doceka a gradu bi ostalo nesto para ili se mogla napraviti mnogo bolja festa od one sa Georgijevim koja je bila "0".
U svakom slucaju veliki "+" za gradsku vlast . Sto se tice tamburasa trebalo je nekog naci ali posto poznajem tu sortu muzicara uglavnom su se svi lepo udomili za docek i imaju ustaljene tezge.medjutim jos nije kasno da se neko ubaci.
garavi sokak i apsolutno romanticno su trebali da angazuju vec za 31.12. a ne pripitog barbu i ostale za debele pare.
svaka cast izvodjacima sto su se odrekli honorara, retki su oni koji bi danas pevali za dzabe i zbog toga im skidam kapu.
To su moji Novosađani, sviraju na trgu za 3 konzumacije pored ukupnog budžeta od 30 miliona. Preveslala vas je šaka konobara. A pride predrgrupe "Zvuci s kamena" i "Rođenice" izazivaju u meni želju da se ritualno zapalim na bini. Mada za "srpsku" novu godinu pod čizmom onog naduvenka Fajgelja mogao se i očekivati prstohvat Krajine i Kosova.
Slavi se inat normalnom svetu, prvim komsijama i realnom vremenu; slavi se severnokorejski model izolovanog drustva, koji vlasnici Srbije ocigledno promovisu.
Pola januara nam je neradno, umesto da se otreznimo i uzmemo u pamet, pravimo nove, besmislene terevenke.
Dzaba julijanski kalendar, 21. vek je odavno poceo. Svuda osim u Svrbiji.
A šta će biti sa viškom sredstava od planiranih 20 000 000 din? Ako muzičari nastupaju besplatno, ako je V. Georgijev poklonio ozvučenje morao bi da se iskaže višak sredstava. Samo da ušteda ne završi u "humanitarnom dubokom džepu"!!! Sačekaćemo podne. Inače, treba da se slavi... i da se ne radi... i da se još slavi...država nam je u suficitu (menadžera) pa nam se može!!!
Mogli ste taman i neke Sinove Manjače, kad vam je već program takav kakav jeste. Majko moja... Pa mogli ste tamburaški orkestar neki da dovedete. A kad već radimo na multikulturalizmu, očito, mogli ste zvati i Klapu Panon, momci razbijaju!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
U nedelju na Trgu doček Srpske nove godine
Novi Sad
•10.01.2013.
•12:50 > 13:05
Komentari 138
Hoces ti da me oteras, dreku skoreli?
Sto je to "ustasija", jel te to babo koljac naucio?
Obilić
comi
Leba i Igara
svoje volim tudje cenim!!!!
Masna Sofercina
baki
xD
Damjan
Amoninumsnimus
Ne, slavicemo Cica Drazu, Mladica, Hitlera, Pavla i ostale dobre i uzorne ljude.Ne budi smesan, tvoje ime govori koliko si zastranio.
Amoninumsnimus
Slazem se, kome se slavi neka slavi, ali neka to radi u okviru porodice, ili u okviru neke privatne organizacije. Srbija NIJE pravoslavna drzava. Ako zelite jednakost, onda dajte da se SVI praznici obelezavaju u centru, da NIKADA ne radimo, da se veselimo, napijamo i ne razimisljamo o tome sta ce biti sutra.Znao sam da cete opet skrenuti na taj "Jos malo pa ce me ...ako kazem da sam Srbin", ti ni ne znas sta to znaci, ja sam to osetio na svojoj kozi. Ovo sto se danas radi u Novom Sadu je uvertira u takve manijacke prakse. Prvo glumite zrtve, da bih posle kao zrtveno jagnje i protagonist nepravde nanosili stetu onima koji nisu kao vi. Ja se ne slazem da se moje pare trose na ovakve dogadaje, nisam vernik, ne zelim, tacka.Sve vodi ka tome da ce uskoro svi morati da trpe novopecene produhovljene Srbe i njihove "obicaje".Sta me briga sto smo vecinsko stanovnistvo ako manjine nemaju ista prava.Znam da smo mi misaono i materijalno daleko od nekakve drzave i drustva, ali se ipak nekada ponadam da ce pametni i dobri ljudi podici glas.
I cisto da znas, nisu svi Srbi tako nevini kao sto ti mislis.
Dokaza i primera je previse.
Uzivajte u slavlju.Imate zasto da budete srecni.
Monument gluposti. Ovo treba uklesati na spomenik Dobrici Cosicu kojeg treba da stavite u centar grada. A pored njega Cica Drazu sa nozem u zubima i Hitlera u pozadini. Ili nekog vladiku, oni su uglavnom pozadinci. Posle kukajte kako nemate nista, kako ste "duhovno bogati,jer je to najbitnije".
A kada budete izasli na ulice da se bunite ja cu vam licno *ebati *ater glupu.
SRECNA VAM NOVA GODINA."
Pero mili,
Srbi , znaj, nisu svi pravoslavci a mnogi nisu ni vernici, razumes.
Zato, pricaj u svoje ime, u moje nemoj.Zasto bih slavio bacanje para i dodatno unistavanje drustva? Kome ovo ide u prilog? Sta sutra?
Super, onda molim te podeli i paketice beskucnicima u svratistu jer i prema njima vlada netrpeljivost, znas.Inat nije vrlina, vec mana. Ovo je vasa steta, nece niko plakati zato sto si ti odlucio da ides na trg, ali za parama, radnim danima i istino, hoce.Vidim da mnogo ljudi nemoze da se fokusira na srz problema. To valjda ide sa godinama i radnim stazom nerada.
gordi
Ljudi
nije bitno ko peva - lepo je što su lokalni bendovi,
nije bitno čije se slavi - slavilo se i pre i tajno i javno,
bitno je da se prikaže ostatak novca od silnih miliona planiranih za proslave,
bitno je da se ne radi a sve je u kolapsu i bitno je da se mi raspravljamo o proslavi a kurjaci nam raznose i ono malo što je ostalo!!!!
u inat hejterima
pero
SRECNA VAM NOVA GODINA.
BLOK
Komentare onih mentola i moralnih nakaza koji su se upljuvali da objasne kako ne postoji Srpska nova godina (one kojima je bio dobar i bravar Joška), nebih da tumačim ovog puta. Jedino bi im preporučio da odu već jednom među te eskime ili neka idu u Kinu da vežbaju objašnjavanje kako ne postoji Kineska nova godina (a postoje i drugi narodi koji obeležavaju svoje tumačenje astronomije).
Joker
Sramota me što sam i dalje u njemu.
luka
Milan
Srpska Nova Godina se takodje slavila, nije da nije, ali tajno, po restoranima koji su morali biti zakljucani ( bila je zabranjena ) i sa strahom hoce li neko ( a bilo ih je ) javiti miliciji, pa ova dodje i "pokvari" slavlje. A slavila se iz inata - " Niko nema sto Srbin imade ..."
" Grad Novi Sad ce, prvi put u novijoj istoriji ........ "
Trauma i " duhovnih bogaljeva" iz ne davne istorije je mnogo, pa prvi put u novijoj istoriji po principu: "kad' je bal - nek' je tandrbal, pa kolko kosta da kosta, ili " Jeste dzabe, al' nije zabadava". ???
TT
Džamahirija Novi Sad
Veliki Vojvodjanin
ko je KO
Djole
neko
- 25.12. - Rozdestvo Hristovo - Bozic - 7.01.
- 26.12. - Sabor Presvete Bogorodice - 8.01.
- 01.01. - JANUAR - Obrezanje Gospodnje sv. Vaslije Veliki ( Nova godina, ili Mali Bozic) Po novom kalendaru - 14.01.
Znaci, sve su ovo praznici SPC i slave ga vernici, kako do sada, tako i od sada, svecano i dostojastveno u svojim kucama u okruzenju porodice. Jedina razlika je u tome sto se za vreme komunizma slavilo tajno, a danas legalno i javno. Ovako to izgleda kada bivsi komunisti "postanu" Hriscani - vernici.
Vesna
BanatBanacanima
i Seselj je Hrvat, pa je hteo da siri Srbiju na racun Hrvatske
i Jovan Damjanic je bio vojvodjanski Srbin i svi znamo kako je onrazmisljao... a danas mu se dizu spomenici po Vojvodini... to sve govori o Srbima u Vojvodini
kome se slavi srpska nova godina, neka je slavi, kome ne, ne mora... zasto se dize tolika prasina oko toga?
ni meni nisu smetali oni madjarski bendovi na Trgu pred katolicki Bozic... imaju ljudi pravo i neka ih
ovde jos malo pa svako ko se izjasnjava kao Srbin ce morati da nosi traku oko ruke, kao neki narodi u Drugom svetskom ratu
sve vodi ka tome
Ja obelezavam Bozic i druge verske praznike po julijanskom, ali Nova godina je svetovni praznik i ne vidim razlog za njeno preterano, naglasavam preterano, obelezavanje po manje tacnom kalendaru, koji i nije svetovni kalendar u Srbiji. Inace kalendar koji je sastavio nas naucnik Milutin Milankovic je 20 puta tacniji od gregorijanskog i vise od 100 puta tacniji od julijanskog, samo sto na njega nazalost niko ne obraca paznju.
Sto se tice svirke na Trgu, zasto da ne ako ljudi hoce dobrovoljno da sviraju i ne kosta nista poreske obveznike.
Andersenove
Bolero
Српска Атина
novosadjan
čovek
obavesti me kada ćeš izvršiti ritualno spaljivanje, voleo bih da to vidim
Vladimir
P22
Slobodan
Nikola
Evo bas pocinjem da se dogovaram sa drustvom da idemo na trg - NOT!
mikica
Tea
muzičar
persa
http://www.youtube.com/watch?v=blf8u8ZF9kM
Milivoje
Dama
mika
novosađanka
A sta podrazumevaju pod ROCK?
Amoninumsnimus
Cak i da nisam Srbin, mislim da bih imao dovoljno argumenata i prava da se upustim u kritiku ovakvih dogadaja.Vi morate da shvatite da vase poimanje "Srpstva" ne mora a cesto i nije realna slika ovog dela gradanstva. Ako je prelo,seljacenje, pojanje, crkva, srednji vek, obrazi, dveri, nasi, vasi, frulanje "porodicne vrednosti" itd izraz pravog Srpstva ,onda ja definitivno nisam Srbin.Evo odreci cu se Srpstva, bicu Eskim i pruzicu moje usluge nekoj drugoj zemlji i drugom drustvu, jer je ocigledno da cete jos malo pa i nabijati ljude na kolac i spaljivati ih javno kada Saruman to nalozi, jer nisu svi Srbi kao sto ste vi Srbi.U pravu je neko ko je rekao da Srbi najvise kritikuju Srbe, ali to je zato sto sto jedni zelje napredak i boljitak, a drugi su opet "tradicionalni" pa bi da sprece sve sto je novo i drugacije.Menin smeta to sto ste kratkovidi i za dan ovog rasula prodajete svoju buducnost.Svojevoljno dozvoljavate kradu, ispiranje mozga i zaglupljivanje.Iskreno se nadam da deca nece prihvatiti vase poimanje kulture.Kamena s ramena sigurno nije kultura, vec neartikulisana ekipa ljudi medveda.Bljak.
Anosnimusnimus
Gde sam ja to pljuvao po SRBIMA?
Smesno je iz moje perspektive koliko ste ograniceni.Srbin je nacionalna pripadnost, vera nema veze sa tim, postoje Srbi ateisti,Srbi katolici, Srbi budisti itd.Sta ti tu nije jasno?
Zar su samo pravoslavni Srbi "pravi" Srbi?
Zlocko
Zbog cega vi ne idete onda u Bec da zivite, kad se i onako orjentisete prema njima?
Mi Novosadjani smo srecni, sto je doslo vreme kada imamo gde da izadjemo, da se zabavimo, a da to nisu zagusene diskoteke gospodina Canka!
-.-
Da objasnim: krajem decembra su nam rekli da ćemo konačno i mi dobiti tzv. božičnu nagradu koja nam po zakonu ove države pripada i koju već godinama ne dobijamo bez obrazloženja.
Danas stigla vest: pa nemamo novaca ... možda na rebalansu ... (na kukovo leto).
Samo da je leba i igara ... (ustvari kad bolje razmislim više niko "leb" ne spominje, samo igre
Naporni
marko polo
naivčina
Neko
hvala!
ostatak texta je na netu
sale novosadjanin
smatram da su sekire zakopane !
zelim ti sve naj bolje u 2013 !!!!
Kakvi
Daj zovite Madonu, Stonse i Šakiru kada je epidemija besplatnih nastupa već uzela maha. A još i Sreta i Šime besplatni ha,ha,ha. Davno ne pročitah nešto smešnije.
Sh
Slavko...
Nostalgija
Vašar taštine
Kukul
Dragana Mircic
Čekićar
Ispod zita
Svi su se odrekli honorara i nastupice besplatno.
Samo ,molim vas, prestanite vise sa tim inace cu poceti da sumnjam u vase iskaze.
Dacha
Spark
upućen
Lena
sale novosadjanin
Bas me zanima kako ce ovo platiti racune, uvesti red i zakon ili obezbediti nova radna mesta tom obicnom narodu. Dokle zabavljanje i veselje?!
Zar ne shvatate da to zabavljanje i nerazmisljanje samo produbljuje problem, ne resava ga. Rasipanje novca je drugi problem u koji ,verujem, vi nemate uvid vec samo subjektivno misljenje o stanju. Budite uvereni da SVI koji se docepaju fotelje pomalo kradu.
Neki cak sprovode i kulturnu amputaciju.
member
Justina
Pescanik
sramota me sto udisemo ivazduh st"
Nemoj ga udisati i resio si problem :)
Konacno!
Zvuci s kamena!
http://www.youtube.com/watch?v=VkZT0DfybnE
Posle njihovog nastupa deca iz "Kamena s ramena" ce izvesti svoj performans po gradu, totalno pijani.
Spark
Amoninumsnimus
sramota me sto udisemo ivazduh st"
Nelogicno jer ,evo, ja sam Srbin.
Smeta mi pompa, crkva, sekte, glupi, bezobrazni i drski ljudi, razbacivanje, neumerenost, naglost, primitivizam, bezobzirnost, prisila, neobrazovanost, siromastvo, nemastina.
Odakle izvod za vase korisnicko ime?
Bas me podseca na nesto ruzno, takode iz davnina.
Nemojte ovo napraviti u "ne vole me jer sam Srbin" diskusiju,jer jednostavno nije istina. Ja iskljucivo ne volim glupost.
Prijatan dan.
Duka
Ljilja
Sektasi
BanatBanacanima
sramota me sto udisemo ivazduh st
Dacha
a inače, kod novih vlasti novosadskih, nema podele na neradne i radne dane, nego na neradne i paradne dane. Amin!
Vi ste dakle i dalje u 2012. Sto bi jos i bilo pozitivno da mislima niste u srednjem veku.
Ako ne vidite zasto je ovo pogresno, onda duskajte i veselite se. Sta ce drugo glupav covek raditi.
Samo se veselite i ponosite. Ja zivim u bajci, imam mekane sapice i zovu me Pufnica. Zivot je savrsen.
-
izgleda kao da je ovo organizovao neki drugi tabor
Srbija nije pravoslavna drzava, da li to pise negde u ustavu? Ja uglavnom imam problem sa nepismenima.
Duki
novosadjanka
Sale
Janko - Anonimus-joj....
sale ns
konacno
x
Kataklinger
Opet
Pa sad
Svaka cast grupama koje ce svirati, to su pravi ljudi.Oni koji vole svoj grad, pri cemu mislim na Amajliju, Garavi Sokak i Frajle.Rodjenice su iz Subotice pa ne znam po kom modusu dolaze, sem da imaju kanda neku vezu. Ovi ostali, pa nemam komentar.Samoprozvani festival izvornog pevanja je zavrsen, kakvi sad Zvuci sa kamena?
Baki
Sofi
skep
Cvarkov
cudlaka
Crni
Vidi se kako se domacinski vodi grad. Sve pohvale
@ Anonimus
neko iz mase
Bando crkvena!
.....
"Na centralnom novosadskom Trgu slobode gradska uprava sinoc je takodje organizovala docek, koji je, medjutim, bio znatno skromniji od doceka Nove godine po novom, Gregorijanskom kalendaru (31. decembra).
Oko 22 sata na Trgu slobode novosadski di-dzejevi pustali su muziku, uglavnom domace hitove, a proslava je trajallj do oko dva sata iza ponoci, rekao je agenciji Beta gradski sekretar za kulturu Robert Kolar. (januar 2003.)"
Malo istraživanja nije na odmet.
Unexpected
Matea
Ja
Nenad
POz
laki
eeeeeeeee
da
ps - Trazili ste za novu godinu novosadske umetnike,a sad vam opet ne valjaju?
Gillan
A onoj pijanduri ste dali 22000 evra, sram vas bilo!
PericA
U svakom slucaju veliki "+" za gradsku vlast . Sto se tice tamburasa trebalo je nekog naci ali posto poznajem tu sortu muzicara uglavnom su se svi lepo udomili za docek i imaju ustaljene tezge.medjutim jos nije kasno da se neko ubaci.
miroslav
svaka cast izvodjacima sto su se odrekli honorara, retki su oni koji bi danas pevali za dzabe i zbog toga im skidam kapu.
Petar
Marjan
Pola januara nam je neradno, umesto da se otreznimo i uzmemo u pamet, pravimo nove, besmislene terevenke.
Dzaba julijanski kalendar, 21. vek je odavno poceo. Svuda osim u Svrbiji.
matematičar
Ivana
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H